I: Zanesljiv programer z »jajci«
 
VdP3. feb 2012 22:40:46Pridružen od:
3. feb 2012
7 objav
+10-260
#11Se strinjam Gogy. Pustimo času čas.
Torej, plačila ni? Je, najraje v deležu podjetja, saj je tovrstno poslovanje najbolj iskren dokaz poštenega sodelovanja, skupnih prizadevanj in enotnih pričakovanj.
Kdor želi, si bo vzel nekaj trenutkov za razmislek, zakaj je že v uvodu zadeva napisana na omenjen način. Beseda free je zrasla na tuji zelenici.
všeč(0)ni všeč(0)spam(0)
 
hanyo3. feb 2012 22:51:56Pridružen od:
10. dec 2007
1004 objave
+2870-64149
#12OK da vidimo če so ta jajca prisotna na obeh straneh, poslan mejl:
-------------------

Ponujam 176 ur na mesec po tarifi 5000 Eur / mesec, račun izdan s strani podjetja v Srbiji.

Referenc ne bom dal, lahko pa povem da programiram neposredno v php (brez codeigniter in podobnih sranj),
imam obilo izkušenj z projekti, ki imajo ekstremno obremenitev.

V pričakovanju, da je prisotnost "jajc" obojestranska, upam na čimprejšnje sklenitev pogodbe (176 ur dela mesečno za 5000 Eur).

Lep pozdrav

--------
Ps: V skladu z mednarodnih duhom projekta bom račune izstavljal iz tujine, upam da to razumete kot pravilno gesto.
PPS: Pa da ne bo nesporazuma. 5k ni nateg, za ta denar dobit res top shit (+100% provizija standardna za outsourcanje).
nazadnje urejal hanyo 3. feb 2012 22:55:48
všeč(+11)ni všeč(-20)spam(0)
bigpush3 - crossover
 
biata3. feb 2012 23:32:36Pridružen od:
19. avg 2010
214 objav
+513-1163
#13hanyo gledaš preveč dr.housa al pa bbcjevega sherlocka.

PS: Če ne veš, sta to nadaljevanki.
PPS: Oba glavna akterja sta polna sarkazma in naduta skoraj do tvojega nivoja, kar se izraža predvsem v tvojih intelektualno zbadajočih odgovorih.
PPSP?: Sej si duhovit po parih postih, sam žal mine :(
všeč(+17)ni všeč(0)spam(0)
 
hanyo3. feb 2012 23:43:17Pridružen od:
10. dec 2007
1004 objave
+2870-64149
#14
biata:
hanyo gledaš preveč dr.housa al pa bbcjevega sherlocka.

PS: Če ne veš, sta to nadaljevanki.
PPS: Oba glavna akterja sta polna sarkazma in naduta skoraj do tvojega nivoja, kar se izraža predvsem v tvojih intelektualno zbadajočih odgovorih.
PPSP?: Sej si duhovit po parih postih, sam žal mine :(
Se strinjam, ampak kaj naj ? Kikiriki si lahko kupim v trgovini, zanj mi ni treba delati.
Ponudba pa ostaja. Saj ni tako švoh al je ? 5000 Eur račun = enako bruto strošek delodajalca, kar je 2.344,50 € neto izplačilo programerju, če bi bil zaposlen.

To ni tako daleč od dejanskega stanja (1500 neto) senior programer , ali pač ?
In to brez amortizacije opreme in stroškov administracije v firmi + zapletov glede odpustitve in nedoločenega časa in podobno.
nazadnje urejal hanyo 3. feb 2012 23:46:52
všeč(+6)ni všeč(-6)spam(0)
bigpush3 - crossover
 
biata3. feb 2012 23:47:43Pridružen od:
19. avg 2010
214 objav
+513-1163
#15Sploh nisem komentiral tvoje ponudbe ampak ta tvoj nesimpaticn odnos. To je seveda samo moje mnenje, lahko da te ima vecina za ful simpaticnega in prijaznega fantka.
všeč(+14)ni všeč(0)spam(0)
 
boilers4. feb 2012 03:03:18Pridružen od:
6. sep 2006
1761 objav
+499-362
#16
biata:
lahko da te ima vecina za ful simpaticnega in prijaznega fantka.

to zaradi podpisa... :)
všeč(+6)ni všeč(0)spam(0)
 
Mika4. feb 2012 10:24:07Pridružen od:
22. apr 2007
3127 objav
+1142-30430
#17Povprasevanje mislim, da je narobe sestavljeno. Programerja bi morali iskati na nacin: v projekt je vsak od clanov vlozil lastnih 10k€. Enako pricakujemo od programerja, ki se nam bo pridruzil. S tem denarjem si kupi delez podjetja, denar pa ostane v podjetju, v kolikor podjetje zapusti.

S tem bi dobili programerja in ostale clane, ki bi verjeli v projekt, pustili duso, da bi oplemenitili svoj denar.
nazadnje urejal Mika 4. feb 2012 10:24:40
všeč(+6)ni všeč(0)spam(0)
 
Ledi4. feb 2012 10:51:53Pridružen od:
14. avg 2008
460 objav
+148-11910
#18
Mika:
Povprasevanje mislim, da je narobe sestavljeno. Programerja bi morali iskati na nacin: v projekt je vsak od clanov vlozil lastnih 10k€. Enako pricakujemo od programerja, ki se nam bo pridruzil. S tem denarjem si kupi delez podjetja, denar pa ostane v podjetju, v kolikor podjetje zapusti.

S tem bi dobili programerja in ostale clane, ki bi verjeli v projekt, pustili duso, da bi oplemenitili svoj denar.

Tudi v tem primeru jih ne diram ni štapićem :D
všeč(+1)ni všeč(0)spam(0)
 
jazzfunk4. feb 2012 12:13:56Pridružen od:
5. apr 2010
615 objav
+660-7613
#19
VdP:

Pa še razlog, zakaj se zadeva išče tule - enostavno zato, ker smo ocenili, da je vredno poskusiti. V partnerskem odnosu smo projekt želeli lansirati z enim od IT podjetij v zadnjem kvartalu lanskega leta, žal pa je bilo omenjeno podjetje ena izmed mnogih žrtev lastne nesolventnosti, ljudje so morali po plače drugam in zadeva je obstala.

Če so morali po plače drugam, predvidevam da niso bili dovolj plačani za delo na vašem projektu in se jim računica pač ni izšla ali se motim?
všeč(+3)ni všeč(-2)spam(0)
 
VdP4. feb 2012 16:03:14Pridružen od:
3. feb 2012
7 objav
+10-260
#20jazzfunk, v njihovo interno organizacijo se nismo vmešavali, svoj del dogovora pa izpolnjevali. Od tod tudi izraz nesolventnost, ki je bil omenjen v preteklih odgovorih, do nje pa ne pride v enem mesecu, kakorkoli kdo obrača.

Opažam, da vas je kar veliko takih, ki iščete, kaj vam v omenjeni temi ni všeč, in sploh ne preberete zadeve v celoti. Vsi pod vplivom vzorčnega vedenja? :)
nazadnje urejal VdP 4. feb 2012 16:11:13
všeč(+1)ni všeč(-3)spam(0)
 
stran 2 od 2 |<12>>|